Idag då...

Har ingen fantasi om vad jag skulle ha för rubrik idag...

Idag har sis S o bebisen fått komma hem=) Tjihoo..

     
                         E bara tvungen att lägga upp lite bilder på det söta lilla livet=))


Ska köra ner en runda till mamma på lördag med hennes kläder så då får man väl upp en runda till sis me=) Hon ska ha lite kläder här som jag har plockat ihop, sen vagnen till bilstolen så hon slipper bära på den tunga bilstolen=)

Den kan även vara bra när hon ska ut med hunden. Eftersom det kan vara lite jobbigt att ta ner o upp den stora vagnen så kan du ta denna ist sis;)

Idag har vi varit i k-hamn en runda. Gick helt ok..
Dagis hade me ringt idag såg jag o ville prata om V tider..Hmm blir lite orolig nu..Hoppas inte dom får för sig att ändra dagarna nu för då kan jag bli lite smått arg=/

Får se imorgon när hon ringer igen...

Imorgon ska jag träffa en god vän som jag inte har träffat på länge..Ska bli jättr kul=)

Sen onsdag ska jag träffa E..Det va på tiden. För det e för längesen nu sen sist...
Det får bli ändring på det;)..

Imorgon ska vi även in o fotografera V, ska bli spännande o se hur det går=)

Nehe nu e det tv dax..

Väntar på mess från sis S så jag får höra hur det gick med Quattro
... Tror säkert det gick bra..

Ha en bra kväll..
Pöss pöss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0