Kalas

Ja då har man varit på kalas igår o idag..
Igår va det sis M vi firade..Hon har ju fyllt 35 år=) Hon fick ett jätte fint halsband av oss..


                          
Ett sånt här, men då inte med dom namnen på..

Sen lite annat fick hon me..
Vi blev bjudna på jätte god mat..Så det va så trevligt så..=) Så tack SisM..

Idag har vi varit på ett 80 års kalas. Mycket trevligt det me att träffa lite folk som man inte träffar varje dag precis..

Så det har varit en bra helg för oss..

Så nu väntas en ny vecka framför oss=)..

Imorgon ska jag träffa My o snacka lite=). Kankse träna en runda me innan
Tisdag e det dax för simmet igen=)
Onsdag e det doktorn i k-hamn som gäller. Sen på kvällen e det bio i hässleholm Män som hatar kvinnor med sis S o hennes make=) Hoppas den e bra.. Får nog kolla upp vad den handlar om först=)
Torsdag e det dax att träna igen=) Trevligt.. Sen så ska jag fixa håret.Tjihoo..Få det lite längre=))
Sen fredag så blir det att lämna bilen.Blev ombokad..
Sen så blir det klädparty på söndag=)

Så här har ni min vecka...

Hoppas du e bättre E så vi kan träffas snart..Saknar att ta en fika med dig och snacka lite;)

Nehe nu ska jag kolla vidare här sen så ska jag lägga mig på soffan..

Bye bye♥



Kommentarer
Postat av: nette

hej! saknar er med!! massor! jag o David e friska nu, stackars johan har åkt på en riktig influensa han kan knappt gå upp ut sängen =( vi kan väl ses nån dag denna veckan o ta en kaffe....kram

2009-03-08 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0