Måndag...

Jaha o då va det måndag igen o här sitter jag..
Har precis badat F så nu sover hon.
Hon behövdes badas efter att hon hade lekt i smörpacketet=/  Hon har så långa armar den lilla hönan=)

Idag ska jag försöka fixa till på toan här uppe, för mins jag inte helt fel så va det denna veckan som dom skulle komma med badkaret..

L va ju här igår o hade klädparty för oss=) Mycket fina kläder hade hon med sig. fast jag köpte bara 2 tröjor. H köpte desto mer=) En jätte fin jacka tog han o en rosa jätte fin skjorta=)..

Så E om du kan till helgen så kunde hon komma ner en dag så kunde hon visa för kläderna fär dig=)
Hon skulle höra av sig på fredag till mig så..

Jaha annars då?
Hmm inte mycket nej...

Om man skulle ta babycafét på onsdag kanske.. Någon som vill följa med?

Imorgon så e det simmet som gäller iaf för mig o F.. Sen klippning för V på torsdag + träning för mig. Sen massage för mig på fredag eftermiddag=) Skönt..
Vilken lugn vecka jag har=) Härligt..

Nej nu ska jag börja göra något här hemma..

ha en bra dag mina vänner..
Puss puss♥


                                   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0