Melodifestivalen

Japp idag e det dax för finalen för melodifestivalen... Spännande=)

Vad har hänt sen sist då..?

Bian va super bra, den rekomenderar jag er andra att se...
Torsdags så va det dax o fixa håret=) jag blev hel nöjd....

Länge sen man hade det så långt=)

Igår så va det dax att städa hela huset, så det gjorde vi..Så skönt när det väl va färdigt..
Idag kom sis M o maken o hämtade soffan och bordet så nu e det borta. har betällt ny soffa idag o bord så det kommer om ca 2 veckor=)

      
                 

Så det ska säkert bli jätte bra när det väl har kommit=)


Imorgon e det dax för klädparty, Ska bli spännande=)

Nej nu ska jag kolla vidare här så jag inte missar tv sen..

Ha en trevlig kväll..
Bye Bye♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0