Okej

Har inte så mycket att skiva här idag, men kännde att jag får skriva några få rader iaf=)

Idag har jag varit ute en lång runda med vagnen och Chili=) Det går riktigt bra att ha han med mig, trodde jag aldrig.Men han går så fint så.

Sen körde jag en runda upp till "gammla" jobbet och prata  lite med chefen..

Sen in till stan e sväng.. Blev inget bad idag för mig o F. Får ta det nästa vecka..

Imorgon ska man till doktorn i k-hamn..Får se om man råkar köra förbi Gert och Robert som är ute o vandrar i det kalla sverige=).. My hade visst sett dom så hon har så fina bilder på dom på sin facebook=)

Sen imorgon kväll blir det bia med sis S o henner andra hälft=)
Ska bli spännande..

Idag e det tv som gäller...
Ska ta in Chili nu. han står där ute o kallar på mig=)

Bye bye..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0