Tvätt o tvätt...

Ja idag har jag tagit hand om lite tvätt här hemma...
Nu ska det bara in i gaderoberna me...

Har varit o badat idag med F. Vi va bara 2 barn där idag så det va lugnt o skönt=)

Jag tog mig en morgon promenad idag me efter att F hade ätit frukost så att hon kunde somna i vagnen. Och det va riktigt skönt..

Imorgon ska man till frissan en runda..
Ska lämna F hos farmor. Hoppas det går bra=/ Hon har ju blivit så mammig=(
Och förra gången hon va där så hade hon bara skrikit ju=(. men ska lämna vagnen där me så hon kan sova iden. För det e ju dax att sova vid den tiden när jag lämnar henne. Sen så kommer ju H dit vid halv 12. Så det ska nog inte vara några problem..

Har varit inne o solat en runda nu ikväll me.Så skönt, men det va så jäkla varmt där idag bara.Kunde knappt andas ju...

Nehe ska kolla vidare här o läsa lite bloggar=).
Sen e det Desperate housewives tjihoooo
!!

Puss puss   ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0