Förkyld.....

Jag e så sketa förkyld o det är såååå jobbigt=(

Vakna med detta i går morse och H och V vakna i morse o förkylda dom me....=(

Vad har annars hänt då...?
Va nere hos mamma o pappa igår en sväng och hälsade på..
Va inom ekohallen me o köpte den lära gå grej till F....

Hon tyckte den va rolig iaf. Hon satt på den o sparka sig bakåt=)

Jaha vad händer annars i veckan då...?
Babycafet kanske på onsdag om jag känner mig bättre...
Kankse ikea om det inte e för dyrt att beställa hem det jag vill ha.. Ska kolla upp det..
Kalas på lördag.. Vad ska jag köpa...? Tror jag har hittat nu..

Nehe nu ska jag kolla tv lite..

Gokväll mina vänner=)  ♥


Kommentarer
Postat av: sis s

Men om du ska på babycafé kan du ju inte åka till kstad...:p

2009-05-19 @ 10:57:41
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0