Längesen sen sist...

Jaha då va det dax att skriva lite här igen.
Va ett tag sen sist och sis A vill nog ha lite o läsa;)

Jaha vad har hänt då?
Vi har vatit ute i Hjortaröd o hade jätte trevligt.

Vi har varit o umgåts lite med Anna o John.Mycket trevligt det med...

Idag har vad o F varit på babycafet.  Va en liten tipsrunda o sen lite grillning efter det=) Kul..
Igår va jag hos Dianah hela dagen..Skulle kört till jysk men jag stanna hos henne ist o snacka masa o bara umgicks;)
Måste vi göra lite oftare...

Imorgon kommer Madde o henke ner en runda.va mycket längesen man träffa dom.Ska bli kul.
Sen när dom har åkt ska jag upp en runda till Ellinethe. Va längesen jag träffa henne med...
Måste ändra på det...

Jag hade lingon&blåbär party i söndags.Köpte lite kläder till barnen..

Nu e det ju liksom dax att köpa massa sommar kläder till dom båda här, eller snarare oss allihopa.. Så sisS o sisA vi måste bestämma en dag snart.. Jag tycker vi ska försöka sikta oss in på en lördag.. Sis S du träffar O på kvällen o sen på söndagen..E väl inte hela världen va;)?
Vad sägs om den 30 maj=)?


Nehe tänkte lägga in lite bilder..


                                                                  Köpt till Filippa=)


va en runda på stranden igår med barnen



Filippa=)          Chili fick me följa med



Stor plats att springa på=)   

blivande fotbollspelare=)      Stora tjejen=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm... får tänka på saken... Det blir ju klart inte så sent förhoppningsvis.. Kunde ju väl gått.

puss

2009-05-13 @ 22:05:48
Postat av: Sis A

Ja det va på tiden med uppdatering.

ang shopping - hur gick det med datum?

pöss

2009-05-18 @ 10:35:44
Postat av: Linda=)

Hmm ser dåligt ut alltså... sara vill inte den 31 Maj.. Du får snacka med henne =)

2009-05-18 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0