Ledsen liten flicka...

Jag vet inte vad som har blivit fel.. Sen i måndags så har det hänt någor när F ska sova.. Man har alltid gett henne en flask välling sen lagt henne i sängen...
Nu fungerar inte det.. Så fort jag lägger henne i sängen o går ut så blir hon helt hysterisk..
Hon bara skriker o skriker tills hon somnar...

Skit jobbigt, men jag vill inte börja o gå in o ta upp henne o somna henne hos mig för då lär hon ju sig det.. Sen så har jag försökt sätta mig där inne, men nej nej då ställer hon sig upp isången ist..
Så tyvärr så får hon skrika sig till sömns=( Ikväll gick det fort iaf. Typ 10 min..

Det e lika dant på dagarn. I dag fick jag sätta mig i soffan så somna hon hos mig....
Kan alltid hoppas på att det går över snart...

Jaha annars då?

Jag har köpt biljett till rock=) Så jag o bror ska in i år..
Känner mig lite elak mot K, men vad gör man inte för att ställa upp för bror som e här för första året=)
Det kommer lösa sig med allt under fredagen.. Jag vill iaf se In flams en runda..

Hade varit kul om bror kom upp på onsdag redan för då hade vi kunnat åka ut en runda på kvällen allihopa o gått o kollat läget o hämtat våra band..

Ska in till bolaget imorgon tänkte jag så jag har fixat det..
Men jag lär ju inte behöva dricka så mycket innan jag blir full=/ Illa...
Men kul ska vi ha iaf=))

Jaha det hade varit ännu roligare om sisS hade kommit upp imorgon o bjudit på sina kärleks mums=)

Nehe nu ska jag maila den killen ang larm till vårt hus. Vi känner att det borde vi kanske ha eftersom vi är iväg en hel del.. Och nu under sommaren när vi ska iväg på lite semester me..Så då vill man känna att det e trygt att lämna hemmet..
Så vi hoppas på att vi får det nästa vecka..

SisA o SisS vad sägs om den 7 juni?

Puss puss♥

Nej ni får ha en bra kväll mina vänner





Kommentarer
Postat av: sis s

Den 7:e juni låter bra! :D

hm... får se om imorron...

2009-05-28 @ 23:00:13
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: SisM

Att hon skriker när hon ska sova är en del av hennes utveckling ju. Nu tror ju inte jag på att låta barnen skrika sig till sömns eftersom skriket kan bero på att hon är inne i en period då hon blir rädd att bli lämnad ensam och då är det ju inte bra att just lämna henne ensam. Man får försöka lösa det på nåt bra sätt under dagtid så det inte blir en skräckfylld upplevelse att sova...



Kramkram på er!!

2009-05-29 @ 07:38:30
URL: http://familjenmathiesen.se
Postat av: SisA

halloj.

ja 7juni ka funka.

ang filippa så e jag på SisM´s linje. Sitt inne hos henne när hon ska sova. Reser hon sig så lägg henne snällt ner igen. Kanske kan ha din hand inne hos henne mellan spjälorna? Så hon känner sig trygg menar jag. Men ta INTE upp henne utan gosa innan du lägger henne i sängen. Kanske ha lite tyst gonattvisa på radion?

kramis

2009-05-29 @ 10:53:10
Postat av: sis s

jag håller med systrarna. ♥

2009-05-29 @ 10:58:48
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: jag

jag ska följa era råd o testa=)

2009-05-29 @ 12:43:37
Postat av: ida

seperationsångest garanterat.. neah var likadan en period.. håller med dina systrar.. ge henne trygghet så ger det med sig..

2009-05-29 @ 14:29:16
URL: http://idisplidis.blogg.se/
Postat av: ida

kom på det att när neah betedde sig på liknande sätt så gjorde vi så att Johan nattade neah istället.. det funkade skit bra..

2009-05-29 @ 14:35:55
URL: http://idisplidis.blogg.se/
Postat av: Sis M

Vad händer egentligen den 7 juni som inte vi får vara med på???

2009-05-31 @ 21:01:20
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0