Lite lättare...

Ja det gick lite lättare ikväll att lägga F
Men i eftermiddags när hon skulle vila så stt jag där inne i 1 timme innan hon somna..Suck.

Men nu ikväll så gick vi in o lekte lite först, sen fick hon vällingen inne på rummet sen satt vi o myste lite o jag visade henne sängen sen o la ner henne. Hon försökte ju resa sig upp hela tiden men jag tog ner henne o satt bredvid o hade handen inne hos henne..
Efter ett tag så låg hon ner o lekte med sin nalle o då passa jag på att gå ut, sen så har jag inte hört något där inne ifrån=)
Så det gick smärtfritt idag=))

Idag har jag varit inne på bolaget o fixat drickan tills fredag=)
Sen har jag handlat hem lite mat o fixat batterina i min klocka.
Måste fixa en kopia på nycklen på måndag me, för dom kommer på måndag o instalerar larmet här=)
Det gick snabbt det...

Nehe nu ska jag sätta mig isoffan o faktiskt äta lite chips.Va längesen..
och dricka kolsyrat vatten=) Köpte en soda streem här om dagen så nu blir det ingen köpe drick mer=)

Ha en trevlig helg mina vänner

*Ta Ta*♥

Kommentarer
Postat av: sis s

Va skönt att de gick bra! :D

2009-05-29 @ 23:47:51
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0