Hej hopp=)

Har blivit lite dålig på att uppdatera här märker jag..

Vad har hänt sen sist då?
Va nere hos sisS i lördags o träffa sisA o bror min.. Trevligt=)

Victor va o fick vaccinations sprutan i söndags, o efter det körde vi till eko så V skulle få köpa sig en traktor som han vill ha.. men tyvärr så fick vi inte tag i den så vi ska köra dit imorgon igen o se om vi har bättre tur=)

PÅ lördag så gäller det Paulina=)) PARTY!!! Så kul vi ska ha det=)
Idag har jag inhandlat ÖL.. Hoppas på att dom går ner, med tanke på att jag inte har dryckit öl på typ 10 år... Måste släppa taget om mina smirnoff ice.. Så jag tror det kommer bli kanon=)

Jaha annars då?
Nej det e lugnt här...

Ska kolla lite tv nu sen e det dax för Grey´s Anatomy=)


Bye bye=)


Kommentarer
Postat av: karro

varför inte testa rödvin och cola det var väl också tio år sen

2009-10-29 @ 17:54:22
Postat av: Linda

Hahaha ja Karro men det e nog lite längre sen tror jag=)



Har du fortfarande inte skaffat dig en blogg;)

2009-10-29 @ 22:45:01
URL: http://tvabarnsmammas.blogg.se/
Postat av: SisM

Men varför måste du släppa Smirnoff Ice?? Man kan väl dricka bägge delarna? =)



Ja, jag ser fra emot Ladies Night med mamma. De e skoj att göra nåt med henne där det bara är hon och jag. =) Har typ aldrig hänt innan ju.



Kram på er

2009-10-30 @ 09:31:02
URL: http://familjenmathiesen.se
Postat av: SisM

Du e så tramsig ;) Antar att du dricker för att bli full oxå. :p



Och Ladies Night är min och mammas grej. Sorry!

2009-10-30 @ 21:09:26
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0