Hej hopp...

Jaha då e det snart 1 vecka sen jag skrev här...

Vad har hänt då...?
Våra nya kökstolar har jag hämtat o det blev såååå fint...


Vad tycks=)?

Imorgon kommer sisS o Ola upp o ska hämta en köks soffa o lite så där...Ska bli trevligt..=)

Jag har piercat mig me ju=) Fast att inte sisM o sisA gillar det;)
Men det kommer bli så fint sen när jag sätter i den lilla stenen..E lika liten som de i näsan nästan=)

Nu har jag en lång piersing pinne i eftersom det kan svullna upp..Men snart ska jag sätta i den kortare o sen så kommer det en rosa fin kula på den=)

Jaha annars då...?
Min lilla höna mår inte så bra här.. Tror det e tänder på g.. Har haft feber nu i 2 nätter men inget på dagarna men ändå så gnällig..O nappen har hängt i munnen nu i 2 dagar=/  Hon får aldrig ha den så utan bara när hon ska sova eller e ledsen..
Men  nu mår hon inte alls bra så då får hon ha den min lilla älskling♥

Victor har suttit här med oss i kväll o ätit lite godis o kollat film..Men sen blev han så trött så han gick o la sig♥
Han har lärt sig att skriva hela sitt namn=) Han e så stolt över att han kan göra ett R =)
Min lilla älskling det me ♥ ♥
Lite suddig bild..


Nehe nu ska jag ut o kissa Chili sen e det sängen som väntar..

(Gallret är för att jag inte vill ha han i hela huset med tanke på allt hår.. O sen så trivs dom bäst om dom bara har ett litet utrymme. Han trivs som fisken=) ♥ För er som inte vet)


Natti natti mina vänner♥

Kommentarer
Postat av: SisM

Det blev jättefint med stolarna ju. Och jösses vad duktig Victor är :D Längtar tills vi ses nästa gång!!



Pussokram

2009-10-18 @ 10:51:29
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0