Ljus..


Idag har det varit Mellas begravning..Monica o Stefan va där, o hon sa att det va jätte fint o många människor....

Hon hade även fixat en jätte fin blomma från oss alla.
Rosa o fin=)

Jag som aldrig brukar gå till kyrkan gjorde det idag o tände ett ljus för Melanie..


Mina tankar har varit hos Linda o Roger idag..




Idag har jag o V o F varit o matat ankorna tilsammans med Paulina o Olivia=)

Många ankor=)


Detta tyckte V va roligt=)

Dom har börjat bygga på vårt förråd här=)
Så här långt har dom kommit=)

Så snart kan jag äntligen börja rensa bland allt jag har i mina gaderober=))

I onsdags va jag o V i kristianstad o shoppa litetill honom=)
Det gilla han oxå=)Så det får vi göra lite oftare♥

Han ville att jag skulle ta kort på honom här=)


Kolla här vad våra katter fångar o bär hem=/

(VARNAR KÄNSLIGA TITTARE!!!)

En råtta=/

Jaha imorgon ska vi ner till sisS en runda o då kommer även sisA=)
Kul o se hur stor hennes mage har blivit=)

Nehe nu ska jag försöka få V i säng sen ska jag kolla idol=)



Ha en trevlig helg mina vänner=)♥




Kommentarer
Postat av: Linda

Efter att jag hade tänt ljuset o skrivit i boken o ställer mig o tittar fram i kyrkan så ser jag att där står en kista=( Jag fick en sån obehaglig känsla i kroppen så jag fick bråttom ut...

Men jag tända iaf ett ljus o stod där en stund o tänkte på Linda,Roger,Devin o lilla Mella och skrev en liten rad i boken som ligger där..

2009-10-02 @ 22:50:46
URL: http://tvabarnsmammas.blogg.se/
Postat av: Jag själv Linda

Efter att jag hade tänt ljuset o skrivit i boken o ställer mig o tittar fram i kyrkan så ser jag att där står en kista=( Jag fick en sån obehaglig känsla i kroppen så jag fick bråttom ut...

Men jag tände iaf ett ljus o stod där en stund o tänkte på Linda,Roger,Devin o lilla Mella och skrev en liten rad i boken som ligger där..

2009-10-02 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0