Söndag kväll...

Jaha då va det några dagar sen man skrev här..
FILLIPA HAR BÖRJAT GÅ=) Hon går hela tiden nu. Hon började med det i tisdags eftermiddag bara så..Som hon inte hade gjort annat=) Hon e så go min lillaprinsessa♥

Igår kväll va John o Paulina här, va mycket trevligt=)
Ska hänga med dom ut på hallowen=) Längtar..

Jag börjar bli förskyld känner jag=(
O inte blev det bättre utav att inte fått sova någonting i natt=/
Filippa hade en orolig natt..Vaknade varje 15 eller halvtimme o bara skrek.. Började redan vid kvart i 2. Försökte med allt..Ta in henne till oss, sitta inne hos henne, gav henne välling ja jag gjorde allt man kan göra..
Inget hjälpte... Efter många om o men somnade hon kl 6 till halv 10...
Och då fick henke ta henne för jag vägrade gå upp.. Så jag sov fram till elva..Då ville Chili ut o filippa va gnällig igen så då la jag henne i vagnen o där sov hon fram till 13..

Sen har det rullat på som vanligt resten av dagen..Hon somna nu i kväll vid halv 7 som vanligt, men har varit lite gnällig imellan åt men jag hoppas på en bra natt nu....
Kan kanske vara lite tänder på g...?
Eller hade hon bara en mardröms natt...

Jaha annars då?
Jag har oxå fastnat på FarmVille som alla andra=) Har kommit på att det e ju rätt så kul=)

Jaha funderar på att göra en sak i veckan;) Men det nämner jag inte ännu=)
Nu blev ni allt nyfikna va;) Hihi...

Har föresten beställt nya stolar till köket=) Längtar till som kommer.. Tog don på jysk som det va billigt pris på nu.. "skinn" stolar=)..
Så hoppas dom kommer denna veckan..

Nehe om man kanske skulle krypa i säng.. E dax för k-hamn imorgon eftermiddag..Ska inom citycross me o handla lite mat till filippa o blöjer o så där... Får passa på när man e på det hållet=)

Nehe ha det bra mina vänner...

Natti natti♥

♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: SisM

Jag har världens sötaste och goaste syskonbarn =)



Men vad ska du göra med de "gamla" köksstolarna då??

2009-10-12 @ 08:20:44
URL: http://familjenmathiesen.se
Postat av: SisA

men alltså era köksstolar e ju jättefina! eller?

så berätta nu - va ska du göra? kanske komma & hälsa på mig? jag har rensat min garderob =)

pöss

2009-10-12 @ 09:40:52
Postat av: Sis S

Om du ska göra dej AV med dina köksstolar så finns HÄR en spekulant på dom :D (Tänk på att vi ska ha julen hos oss :))

2009-10-12 @ 09:53:18
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: SisM

Jag är oxå intresserad av stolarna faktiskt. Speciellt eftersom alla våra stolar är på väg att gå isönder. Och jag är en fattig student som inte har råd att köpa nya... ;-P

2009-10-12 @ 11:48:43
URL: http://familjenmathiesen.se
Postat av: moster Linda

det får bli högst bjudande;)

2009-10-12 @ 20:42:53
URL: http://tvabarnsmammas.blogg.se/
Postat av: Ina

Bloggsvar: Nä och hon kommer inte att göra det heller.=(=(=(=(=(=(!!!!!!!!!!!!!

2009-10-15 @ 15:13:48
URL: http://magazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0