Köpt bil=)

Japp idag har henke fått en ny bil=)
Jag va så snäll så jag betalar den till honom=)
Ni kommer skratta när ni ser den=)

Här e hans nya pärla=))

Han skulle ha en gul bil sa han så då fick jag vara snäll o börja leta efter det=)
Han vill synas på lister..Haha!!!

Vi har skrattat flera gånger idag när vi har tänkt på denna bilen..

När vi körde in o skulle kolla på den så gick H fram o kolla o så där sen kom han tillbax o sa 
Den e så jävla ful men jag ska ha den=)

Ja han e ju som han e=)





Jaha då e det bara 1 dag kvar av min mammaledighet=/
Men det kommer bli så bra så.. Jag ska ju vara i mjällbygruppen på måndag så det känns jätte bra=) Några jag känner iaf..
Sen på tisdag får vi se var jag hamnar=)

Nehe nu ska jag spela lite Wii=)

Ha en trevlig kväll mina vänner..

Pöss pöss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0