3 år=)


Igår fyllde denna lilla prinsessan 3 år=)

Var tar tiden vägen..?

Hon fick sig sin första cykel..


Hon blev super glad=)
Sen fick hon hello Kitty kaffeservis=)


Här äts det födelsedags glass =)

Hon e fortfarande lika duktig när det gäller pottan..
Hon satte sig även på toastolen igår, o det har hon inte velat göra innan.
Så det kändes så bra=)
Hon lyckas hålla sig torr på dagis me =)
Det e mer när man åker hem till någon o hon leker som det kan hända en olycka, men det får man ta..


Jag har varit o fått en tid för snittet=)
Det blev längre än vad jag trodde det skulle.
Så den 12 september ska den komma=)
Om det inte börjar tidigare. Fast det hoppas jag inte..

Idag har jag iof haft det lite jobbigt.. Har tagit det lugnt hela dagen men jag har haft sån "mensvärk" bak i ryggslutet =/
Så jobbigt. Det gör inte ont eller så men det e så jobbig värk..

Va inne hos Bm i dag me. Hon sa fortsätter det o skulle börja göra ont måste jag ringa in på en gång..Och ja det kommer jag ju att göra..

Bebisen låg fixerad redan så den e på plats så det kan ju starta när som nästan..
Vikten på vågen gilla jag inte riktigt idag =/.
På 2 veckor har jag ökat 3 kg....
Så nu står jag på 17+  =/..

Bm sa att det e säkert vätskan i kroppen som kommer nu. O ja jag har börjat bli svullen om fötterna o händerna. Så vi får väl se hur det slutar.

Jag har gått in i v 37 alltså 36+2


V37

Har ju blivit rätt stor...=/
Men men det kommer att försvinna sen (hoppas jag).

Jag har inhandlat lite vinterkläder till barnen.
Jag tog det på Lindex i år.
Jag har börjat gilla deras kläder så det har blivit lite där ifrån =)

Det blev tex denna här till Filippa.



Skulle vilja ha en sån till Victor me, men det fanns inte i hans storlek=(

Sen blev det skidbyxor o skidjackan till Victor.
Han ska även ha en overall så det ska jag me hitta någonstanns..
Sen blev det mössa o vantar till dom ..
Så jag hoppas detta blir bra =)

Funderar på att lägga ut Filippas overall från förra året på blocket o se om den blir såld..
Så man kan ha en annan till henne..
Vi får väl se..

På söndag blir det Meandi party så där lär det me bli lite handlat.. Men har redan kollat ut det jag ska ha=)

Nehe nu e det dax att lägga Filippa..

Så ha en bra kväll mina läsare=)

Bye bye <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0