Kalas

Jaha då har vi augusti månad o jag har gått in i vecka 34 idag =)
O det betyder alltså att jag har bara 4 veckor kvar =)


v34

I helgen hade vi lite kalas här hemma o firade mig,Filippa o Henke.
Jag fick min efterlängtade väska =)


Visst e den fin =)
DEn ska jag ha med mig in till bb e det tänkt=)

Filippa fick roliga bestick av mosterSara =)
o sen fick hon massa pärlor,halsband,kittyväska med fika saker i så det leker hon mycket me=)
Hon fick även en vanlig liten "handväska" med kitty o den packar hon saker i o går runder med ;)
Hon fick nya öronhängen men har inte fått byta på henne ännu..


Så här såg tårtan ut som vi hade=) Och god va den me..

Jag o Henke fick lite lotter o presentkort sen fick jag en berlock till mitt Tomas Sabo halsband=)

Igår körde vi ner Victor till mormor o morfar så där ska han va tills onsdag.
Då kör vi ner igen så tar vi en runda på skånes djurpark me =)
Får se om det kanske blir barnensgård till helgen eller nästa vecka..

Nehe nu ska jag kolla lite tv..
Mannen e iväg på fotboll så här sitter man själv i soffan..

*Tata*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0