Skolan..

Japp då börjar Victor första klass imorgon =)
Ska säkert bli kanon.
Det bästa av allt va att idag ringde rektorn o sa att den personen som har varit med honom i nollan fick fortsätta o följa med honom nu =)
Så det känns skit bra för henne gillar vi=)

Idag har vi varit på simskola med båda barnen.
Det va första gången för Filippa o hon älskar det=)
Hon ville simma hela tiden o ville inte att Henke skulle hålla henne.
Så fort hon fick armpuffarna på så ville hon att pappa skulle släppa henne ;)




överlycklig=)


Jaha vad har annars hänt här då..?
Filippa har börjat dagis igen o det har gått bra o hon har hållt sig torr=)
Får hoppas på att det håller i sig.

Vi har fortfarande inte fått tillbaka vår bil heller. Hoppas på att få hämta den imorgon eller fredag.. Börjar få lite panik. Måste liksom hinna fixa 2 nya bilstolar o installera den andra me innan det e dax här, som jag hoppas e om 2 veckor=)

Har gått in i v 36 så  tiden springer iväg..


v34


v35


v36

Så nästa vecka ska jag in o få en dag som jag ska snittas på. Så vi får väl se när det kan tänkas bli..

Nehe nu ska jag fortsätta kolla vidare på nätet lite sen e det dax för sängen..

Ha det fin fint..

<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0