Moster igen:-)

Ja i onsdags morse 5.29 tittade en liten Elias ut :)

Så söt. Jätte lik sin storebror när han va så liten:-)

Jag va inne på kvällen under besöks tiden i hälsade på sisS. Hon fick dom pojk kläderna jag köpte i somras. Sen en filt o snutte till honom :-)

I lördags hade vi dop för Ellie i det gick jätte bra :-). Så nu i veckan måste jag bara få till det att ta kort på henne i dopklänningen me som jag har på dom andra 2.

I söndags åkte vi ner till sisS med maten som blev över, dom kom ju inte på dopet. Så nu e den me slut :-).

Tårtan va me helt fantastisk;-). Så god o så fin. Tusen tack för den:-)

I dag har jag varit nere hos paulina en runda i deras nya hus :-). Jätte mysigt hade dom det.

Imorgon blir det en runda in till stan för att kolla läget lite. Sen får vi se vad som händer . Det e lucia på dagis. Skulle vara halv 4 men ny har som ändrat det till kl 7:-/ så tyvärr blir det bara Henke som följer med henne.

Nehe nu ska jag sova lite . Ellie har börjat somna lite tidigare om kvällarna , mellan 22-22.30 somnar hon nu o det e helt ok tycker ja :-)

Lägger in lite bilder om det får annars kommer dom för sig själva sen.

Så Natti Natti 🌙❤❤❤❤❤😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0