Sova

Nehe om man skulle sova lite. Imorgon bär det av till farbror Bengt i hjortaröd:-).

Ellie har sovit sen åtta halv nio. Så får se när hon vaknar.

Victor har tagit Quattros bortgång hårt :,(
Han bröt ihop när han o Henke byggde ihop lego. Sen i kväll kom han ner till mig i soffan o sa att han tänker på honom hela tiden o att han va den enda hunden han tyckte om:-(.

Tror det va bara för att han kunde leka med honom, det kan han inte med chili.
Sen sa han att Quattro alltid slickade på honom o det gilla han :)
Så jag tror det kommer ta ett tag för Victor att smällts detta.<3

Han har alltid sagt att han vill ha Quattro . Han vill ha en lika dan hund som honom.

Filippa va så söt när victor va ledsen. Hon undrade varför han va det, så berätta jag bara för att Quattro e borta
O hon säger
F: leta efter Quattro
Jag: nej det går inte.
F: Quattro snart tillbaka o Victor glad igen :)

Nej tyvärr så går det ju inte till så:(
Hon förstår inte det där med döden.

Victor ville kolla på kortet sisS hade lagt på fb så han satt med min lur o tittade o va så ledsen.

Så ja det har varit en jobbig dag idag. Varit ledsen lite då o då. Kan inte riktigt fatta det.

Jag sa det till Henke
Man blev så chockad o ledsen över lilla Quattro , hur blir det då inte den dagen när vår egna älskade chili lämnar oss..?
Fy vill inte ens tänka på det..

Nej nu ska jag försöka sova lite.

Natti
Tänker på er sisS med familj <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0