Blogg..

Jag läser en del bloggar om dagen, men en som får en till att tänka till extra mycket är denna här..

http://inasharmoni.blogspot.com/?spref=fb


Det e så fruktansvärt vad det kan hända saker..
Jag kommer ihåg den fredagen jag satt i bilen i bromölla o hörde nyheterna om denna lille pojken..Det kan hända olyckor för ett litet ögonblick..
Det räcker att titta bort 1 minut om inte mindre..

Idag fick jag beslutet om graviditetspenningen o det gick fort får jag lov att säga..
Och det blev godkännt o skönt va det =)
Så nu sparar jag 4 veckors semester =))

Ihelgen har vi varit nere hos SisS o träffat sisA, SisM, brorD kusin Roger o Linda o Devin..
Det va trevligt =)
Sen så va det me and i party i går o då blev det lite handlat till Filippa denna gången.
Victor ville inte ha något. Han va så nöjd med det han hade hemma ;)

Jag ringde Bm idag eftersom jag har haft en del sammandragningar ingen o denna "mensvärk" som kommer bak i ryggslutet. Hon tyckte jag skulle ringa csk o få komma in där så dom kunnde kolla o se hur det ser ut..
Så jag ska ringa imorgon bitta o se om jag får en tid till att komma in..

Annars har det inte hänt så mycket här idag..
Hade behövt göra så mycket men jag gör det när ja känner för det ist=)
Har iaf tvättat 2 maskiner  tvätt så nu ska jag bara hänga upp den sista..

På torsdag får jag mina fönster putsade o städat här hemma.. Så skönt..


Nehe detta va väl lite från mig idag...

så här trött blir man utav att vara ute o leka en stund =)





Kommentarer
Postat av: Sara

Hon skriver så himla bra i den bloggen.



Lyxlirare som får både städat OCH fönstrena putsade!!

2011-05-23 @ 19:54:58
URL: http://Mammajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0