...

Jaha o besöket på csk gick bra. Hade en del sammandragnigar när jag låg där med sakerna på magen.
Men det har inte påverkat livmoderstappen nu. Så skönt det..

Hon förlängde min sjukskrivning fram till midsommar..

En liten magbild kommer här för denna veckan=)


V24.

Tycker det liknar en "pojkmage" men vi får väl se.
Doktorn höl på att försäga sig igår när hon tog ett ul :)
Hon sa där har vi den lille....
Sen så blev hon tyst o sa den lille bebisen =)

Jaha vad har man gjort idag då?
Varit i bromölla o köpt 2 födelsedags presenter..
Och plockat undan lite här hemma o tvättat. Just nu har jag spryat ner ugnen så den ska me bli ren tänkte jag =)
Imorgon får jag städat riktigt här så ska nig byta lite gardiner då me.

Ska även köra in till stan imorgon o lämna det nya läkarintyget..

Nehe nu ska jag in med Filippa i duschen sen med henne i säng..

Ha en bra kväll..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0