Frissan...

Idag har jag varit hos frissan o fått ny färg i huvudet =)
Det e alltid lika skönt att bara få sitta där i 2 timmar..

Har mått lite bättre idag. Men har fortfarande dom här sammandragningrna..
Men enligt vad jag läste på gravid.se
så kunde det vara så här..
Det kan smärta i sidan av magen, det är livmodersmuskeln som töjer sig. Smärtan bör försvinna efter vila. Nu brukar sammandragningarna (förvärkarna) bli påtagliga. De tar tag om barnet och masserar det.

Så jag får väl helt enkelt gilla läget..

Har glömt att ta bilder på magen me.
Men här kommer 2 nya iaf=)


v23.


v22..

Så magen har blivit riktigt stor =)

Jaha mer då..?
När jag satte mig här så hade jag så mycket i huvudet jag skulle skriva men nu e det som bort blåst..

Så jag får väl helt enkelt återkomma om jag skulle komma ihåg det =)


*TaTa*
<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0