Graviditetspenning

Jaha då va det redan torsdag...
Igår va jag hos Bm o lyssna på lite hjärt ljud =)
Fatta att när man e gravid 3 gången så går man inte alls ofta hon Bm.
Fattar inte vad skillnaden är från gång till gång. Man vill väl ha koll på allt..
Man går till henne vid inskrivningen, sen nästa gång efter man gjort ul.
Jag e i v 22 nu så nu va jag där o gjorde det man ska göra. Lyssna på hjärtat o fick mina papper. Nu ska jag inte dit förens om 4 veckor.. Hallo!!!
Men visst jag har varit där o sprunget en massa bara för att jag mått så dåligt.

Fick nummret jag ska ringa o boka en tid för snitt. Ska ringa slutet på juli tänkte jag.=)
Blir lite barn födda i år me inom den närmsta kretsen här ;)
Alltid lika kul...
Har man någon att umgås med när man e mammaledig =)
Fast det blir en bit att köra =)
Så min får vara minst i 3 månader iaf =)

Jaha annars då..?
Jag satt med dom här papperna om att ansöka graviditetspenning..
Jag har alltid varit så duktig o sparat alla såna papper o jag hade det framme för någon månadsen, men nu kunde jag inte hitta de.. Suck..
Men jag fyllde i det så gott jag kunde..
Men vilken skillnad att fylla i hur en arbetsdag ser ut nu än hur det va för 3 år sen..
Nu e man liksom överallt så dagarna ser ju inte likadana ut precis..
Men men jag hoppas det blir beviljat iaf, annars vet jag inte vad jag ska göra =/

Nehe nu ska jag torka golvet här.. Va uppe halv 7 så jag har hunnit fixa tvätten o dammsugit neder våningen så nu e det bara torkningen kvar.


Ha en bra dag..
Puss puss <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0