Härlig dag..







Vi har varit ute hela dagen idag i det härliga vädret=)

DEt började med att vi körde ner till Torsö o satt o vänta där i 1½ timme på att dom skulle komma ner med korna o släppa ut dom.
Tyvärr så glömde jag att ta bilder där nere..

Det va kul o se dom iaf..

Sen körde vi direkt till berget efter det o träffade Madde o Albin =)
Där grilla vi lite korv o barnen lekte lite.
Får vi göra om snart igen Madde =)

Madde tog lite bilder när vi va där så det e dom ni kan se ovanför=)

Nu har jag hamnat i soffan iaf o jag har så ont i min rygg. Känns att man har varit uppe o gått mycket idag..
Men man kan ju inte låta bli o va ute när det e så härligt väder..

Ser att jag har suttit fel i solen me för jag e så röd på vänster kind =/

Imorgon ska vi lämna Chili nere i Hörvik så han ska ha en bra helg med mycket lek o långa promenader =)
Det e han värd ;)

Sen så bär det av ner mot Sösdala för att få en bra kväll i gott sällskap =)

Så ha en bra helg mina vänner.

<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0