magbilder nu o 2008


V 22 .2008


v 21-2011

Jag kollade skillnaden på min mage när jag vänta Filippa o nu.
När jag vänta henne 2008 så va magen mer rakt ut som om hon låg med benen tryckta ut mot magen ;)
Nu e magen mer normal rund =)

Bara jag slipper se ut så här iaf ;)



V 35..
Ser nästan ut som jag ska trilla framåt =)
En stor mage rakt ut..


Det e kul o kolla bilderna. Ska leta fram bilderna på när jag vänta Victor me o se hur magen såg ut då =)

Kl 13 ska jag vara på csk för att kolla upp mina sammandragningar o "mensvärken" i ryggen så det inte har påverkat livmoderstappen mer..
Håller tummarna..


Hörs senare..
<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jisses! Vi tycker du e stor med denna bebisen, du va ju större med Filippa!! :/

2011-05-24 @ 11:00:18
URL: http://Mammajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0