Morsdag..

Japp igår va det då alla mammors dag =)
O detta fina fick jag av mina barn


plus massa skraplotter..


O denna fina ask hade Filippa gjort på dagis till mig =)


Dagen igår mådde jag inte alls bra.
Det började redan när jag steg upp.. Mådde så illa o har inte gjort det på länge. Mådde allmänt konstigt.. Innan vi skulle köra till svärföräldrarna kom allt upp som jag hade ätit under dagen =/
Sen va det samma visa när vi kom hem på kvällen sen så låg jag på soffan hela kvällen o försökte få i mig lite nyponsoppa o knäckebröd...
Imorse när jag vakna så mådde jag bättre iaf men fortfarande inte helt hundra..

Så jag hoppas det släpper snart iaf..

Annars har det inte hänt så mycket idag..
Solen tittade äntligen fram idag så jag har varit ute lite iaf..

Imorgonkväll e det möte på skolan inför att Victor ska börja 1 an så då ska vi dit där allihopa e det tänkt..

Nehe  nu ska jag kolla vidare på dokumentären på 4an..

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0