Ny vecka..

Jaha då va det ännu en ny vecka o jag går in i vecka 22 =)
Har varit hos doktorn idag för att se om det hade förändrats något..
Och idag va den 3,2 cm. Så den hade börjat dra ihop sig.
Tror det kan beropå att man har tagit det lugnt o inte haft så mycket att göra som man annars har om man skulle jobba..
Så jag ska nog ändå vara glad att jag blev sjukskriven (fast det inte blir så många roliga pengar över till mig denna månaden heller)..

Sitter o kollar efter en vagn jag ska ha o bilstol.. Men lättare sagt än gjort..

Får väl se hur vi gör.. Lånar kanske en bilstol från bb. Känns så jäkla onödigt att lägga pengar på en när man bara använder den i ca 6 månader.. Men men....


En sån här vagn skulle jag vilja ha.
Har hittat en på blocket för en bra penga så ska bara övertala mannen min me ;)

Nehe nu ska jag kolla vidare på blocket,
sen e det dax att hämta hem barnen

Ha en fortsatt bra dag..

*TaTa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0