Prinsessa=)

Idag va det  förskolansdag på dagis så Filippa skulle vara utklädd =)
Gissa vad det fick bli..?


Hon skulle förestella en prinsessa =)

Hon blev helnöjd ;)

Victor har börjat med att han ska fixa håret på morgonen =/
Han påminner om sisS när vi gick i skolan när det alltid va problem med hennes strumpor eller kläderna ;)

Han ska ha håret så här...




Men så har det ju blivit lite långt så han har ju svårt med att få det så bra som han vill ha det..
Men nej nej han ska ju inte klippa sig =/.
Men jag bokade iaf en tid för honom om 2 veckor =)

Det har även blivit mycket lek med kompisar för Victor den senaste tiden..
Och det känns ju jätte bra..

Imorgon e det då fredag igen.
Dom ska släppa ut korna på bete här imorgon så då hade jag tänkt ta med barnen så dom får uppleva det me =)
Sen blir det en runda till berget runt middags tid tror jag det va för att grilla lite med Madde =)

Sen på kvällen så e det simmet för Victor..
Hade tänkt försöka hinna med en runda till stan oxå men vi får väl se om det går..

Nehe nu ska jag kolla lite på tv innan det e dax för sängen..

Pöss pöss
<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha de känner jag inte igen :p hihi

2011-05-20 @ 08:16:44
URL: http://Mammajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0