Regn....

Ja idag har det regnat precis hela dagen... Jag skulle ha städat här idag
men jag har inte alls mått bra. Huvudvärk hela dagen så det har blivit att man har legat på soffan hela dagen..
Och nu börjar sammandragningarnan komma tillbaka =(
Får ta o ringa bm imorgon..
Har varit lugnt nu i 2 veckor men nu börjar det igen..

Imorgon ska man till frissan o sitta där o bli fin i håret. Ska bli skönt..=)

På lördag bär det av till sisS för en trevlig kväll med syskonen o Linda o Roger =)
Va länge sen man träffa dom nu.
Sen på söndag blir det Meandi party.
Får se om man hittar något..

Chili ska vara på hundpensionatet där han trivs så bra =)

Nehe nu ska jag försöka få in Filippa så hon kommer i säng..

Trevlig kväll mina vänner..
Puss puss
<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0