Sjukskriven

Jaha va hos doktorn igår för att kolla läget med mig.
Jag har ju varit sjukskriven 50%  men har jobbat som vanligt i 1½ vecka o det har gått jätte  bra.
Så jag ville ju gärna jobba hela maj månad så man kunde få en riktig lön för en gångs skull.

Men så har jag haft så mycket sammandragningar så han ville göra ett vul.
O det visade sig att livmoderstappen bara va 2,8 cm o den ska vara mellan 4-5 cm.
Så han va lite orolig att mina sammandragningar har påverkat det hela. Så nu ska vi hålla koll på det så ska in på måndag igen..

Så nu sjukskrev han mig hela maj ut =(
Så nu ska man försöka ta det lugnt.. Lättare sagt än gjort =/

Jaha så nu ihelgen händer det inte så mycket..
Imorgon ska vi hem till Lotta o Adam o grilla lite
Sen söndag e det fotboll för mannen o tror att Victor följer med honom denna gången..

Vi va o opererade Chili me igår. Vi tog bort hans mandlar
så nu hoppas jag att han blir bättre med sin hosta..

På tisdag ska jag iväg o klippa han lite o klippa klorna.
Det behövs nu när det börjar bli varmt ute..

Så det känns som om jag har lite o göra nästa vecka.. =)

Nehe nu e det dax att göra färdigt barnen för sängen.

Ha en trevlig helg.

Puss puss <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: karro

Gå och lägg dig på sofflocket tösabit med lite chokladpraliner, det är du allt värd tycker jag. ta det lungt vännen. kramar

2011-05-06 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0