Söndag...

Jaha då va denna veckan me snart slut..
Igår körde jag o barnen ner en runda till Sösdala o kolla invigningen av tågstoppet.



Va ju då även en runda hos mormor o morfar förstås.

Sen på kvällen kom Paulina o John så vi grilla lite gott o kolla eurovision song contest.
Det va väl helt okej.Sverige kom ju iaf på en 3 plats..

Filippa gillar ju att leka med vatten o jag vill ha koll på henne när hon gör det så jag gick o köpte ett vatten bord till henne..



Victor gillar förstås oxå det =)
Och sen så har hon börjat gilla det här med att blåsa såpbubblor. Så det köpte jag me hem en massa=)

Just nu sitter hon o bygger lego o kollar tv med denna mössan på huvudet =/



Hon hitta den hos mormor igår så den skulle hon ha med sig hem.
=)

Jaha o Victor är hos en kompis o leker lite.
Det har blivit mer o mer sånt att han ska iväg o leka.
Och de e ju jätte kul =)



Nehe om man skulle orka göra något här idag...

Ha en bra söndag mina vänner..

Bye bye
<3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0