Städat..

Då va huset städat o fönsterna putsade.
Härligt att komma hem o det luktar nystädat...=)

Nu blir det uppehåll med städet till juli. Vill inte ha någon vikarie så då väntar jag hellre..
Sen så ska jag ha en stor städning innan bebisen tittar ut e det tänkt.

Jaha idag annars har jag varit uppe på vik o sagt till om förlängd sjukskrivnig o lämnade lapparna till hon som har hand om det..

Så nu hoppas jag att jag får lapparna från försäkringskassan snart så jag kan få utbetalt från dom me..

Jag fick sms idag från en gammal vän..
Det va rätt lustigt för jag tänkte på denna person bara en liten stund innan messet kom..
Det börjar ju närma sig swedenrock o då brukar det trilla in sms från denna person =)

Får väl se om man kör ut där någon runda när det kommit igång..
Hade ju så gärna velat se Judas på torsdagen, men ekonomin tillåter inte det o sen så e det så sent o man ska vara i k-stad dagen efter kl 10.. Så man får helt enkelt skippa det..

Det e deras sista spelning så därför skulle jag ju vilja se dom =(

Ikväll kommer Anna o John med barnen en runda =)
Tvillingarna har ju fyllt 3 o vi har inte firat dom så det ska göras idag =)

Imorgon e det dax för simmet igen för Victor. Han har blivit så duktig <3.

Till helgen funderar vi på att köra till Andys med barnen. Va ett tag sen man va där..
Någon som har lust att hänga med =)
SisS :) ?

Nehe nu e det dax att hämta barnen.

<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sis S

Dea eller Tommy? ;)



Jobbar söndag, sösdaladagen på lördag.... Fullt upp!

2011-05-26 @ 17:44:20
URL: http://mammajohansson.blogspot.se
Postat av: sisL

Trist ju..=(

Japp T va det ..

2011-05-26 @ 20:53:11
URL: http://tvabarnsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0