Trötter...

Känner mig lite seg o trött idag, men det får man väl va i bland..
Ska köra in till Sölvesborg om 1 timme för att lämna lapparna som chefen ska fylla i ang min gravpenning.
Sen ska jag bara hem igen o lägga mig på soffan för att sen i kväll köra Victor på simskolan..
Så idag blir det en riktigt slappe dag..

Imorgon hade jag tänkt köra ner till Sösdala en runda med barnen.
Sen på kvällen kommer bästaste Paulina m familj för att grilla lite o äta lite gott =)

Jag börjar känna det lilla livet mer o mer i magen..
Just nu så e det full rulle där inne =)
Det e nu när man börja känna det mer o mer som man längtar så mycket =)
Men tiden går ändå rätt så fort =)
<3

Nehe nu ska jag ta o äta lite innan jag ska köra in till stan..
Återkommer kanske senare..

Bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0