Längesen

Jaha då va det ett tag sen man skrev här.

Har nog inte hänt så mycket.
Jag fortsätter inne på gymet på coren. Testade Stepen ikväll o den va lite svår innan man kommer in i det.
Funderar på att börja på boxningen me. Får fundera lite till på det ;)

Har även tagit tag med det där ang maten.
Nu e det lchf som gäller. Har hållet på i 1 vecka nu o det känns helt ok o det synd redan på vågen o det känns ju ännu bättre :)

Så snart ska jag nog kunna komma i mina gamla jeans . Köpte mig ett par jeans för någon vecka sedan i storlek 28 men idag tog jag ett par nya i st 27 ;-) känns kanon :))


Jag väntar fortfarande o hoppas att jag oxå får ett samtal som sisS fick i fredags...
Jag bara vill!!!!
Så nu håller jag tummarna för fullt...

Nehe dax o sova lite nu.
Natti Natti mina vänner❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0