Dagis...

Ja jag ringde rektorn i jag pratade med personalen på dagis ang Filippa.

Rektorn tyckte det va jätte bra att jag hörde av mig o vi prata om det o så.

Sen en av personalen e ju vara så konstig . Enligt henne så trivs Filippa o hon leker o så. Hon e ju inte ledsen o säger att hon vill hem.
Nej och måste man det då..?
Hon kanske inte vill visa att hon inte gillar dom där..?

Suck... Sen så säger hon att hon leker själv. Okej leker hon inte med någon annan? Nej. Men hon har ju bara varit här i 6 veckor.. Ja och då ska hon väl ha lärt sig o kommit in...?

Nej imorgon ska jag ringa o ansöka om annan plats .. Hon måste börja tycka det e roligt att gå till dagis igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0