Träning.

Jaha då e det 1 månaden sen man skrev här o träningen håller jag på med :).
Core o step på måndagarna o easy line tisdag, torsdag. Sen går jag mina promenader så man e igång:).

Vågen har minskat en del sen den 29dec iaf :). -5.5 kg
Sen jag börja på lchf har den minskat nästan 3 kg. Så det känns helt perfekt.

Men det e ju inte vågen isig man ska kolla på utan måtten så jag tog mina mått igår. Jag gjorde dom första måtten den 13/2 o nu då igår 1 månad senare o midje måttet hade minskat 10 cm ;)) så det känns HELT ok!!

Så imorgon hade jag tänkt mig en runda runt berget. Så hoppas på att Linda kommer ner oxå för vill inte gå den rundan själv längre.

Så nu e det e snabb dusch den sängen.
Natti Natti 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0